CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 9, 2009

Bilik Untuk Disewa

BILIK UNTUK DISEWA
3-3-3 Nilai Perdana Condo
Nilai, Negeri Sembilan
(berhampiran KTM Nilai)
(15 minit ke KLIA, LCCT)
(berhampiran USIM dan Nilai 3)

- 2 orang
-Wanita Islam sahaja
- Warganegara Malaysia
- Deposit rm150, Bulanan rm150
- Seorang satu bilik
-Masuk segera
hubungi :
BAIZURA (012-6772032)
AIN (012-3250740)

7 comments:

HiedAia said...

Cari rumat eke kak? hihihihi

Zaza & Haza said...

salam ain..
ni kak zaza... room to still available ker.. naper tak letak gamba dalam ni.. :)

aincyclops said...

kak zaza... hi.. ala tak sempat nak amik gambar umah tu.. tapi besar gak la.. so far ami dok berdua je. tu nak cari lagi kalo boleh cukup kan 4 atau 5 org..
pape akak contact ain or bai ye..

Zaza & Haza said...

ok ain, kira ni sorang satu bilik kan.. erm dkt dgn komuter nilai eh.. kalau takde apa2 hal nati akak contact ain or bai.. akak keja di nilai industrial 2. ada lift kan? akak confuse ngan nilai perdana kondo n nilai perdana apt.. coz apt tu takde lift n akak sgt malas mau naik tangga.. :P

aincyclops said...

yg kami ni condo.. tapi takde lif pon.. naik tangga.. ain blum start duduk lagi umah tu.. tapi kwn, bai dah duduk dah.. ain start pindah bulan 3 insyaAllah.. akak nak masuk bila?

Anonymous said...

hye...kalau nk duduk 2 org dlm 1 bilik tu, kira 150 xleh ke? klu boleh, kire jadi lah. tgh cri tmpt berteduh ni. we'r student.

purple said...

ade 0 lg x?