CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 17, 2009

Ini kah Khairul Idzwan Baharin??

tergezut aku bila tonton audition OIAM kat 8TV haritu.. klu nak tau Khairul Idzwan Baharin ni merupakan bekas vokalis kump Saujana. dan merupakan idol aku masa sekolah dulu sebab dia sgt lah pandai.. sekarang dah jadi doktor pon.. tapi sedihlah kenapa idzwan berubah sangat. sape yg tonton haritu mesti perasan perubahan mendadak pada idzwan, dari segi apa aku taknak ckp, tgk la sendiri kat youtube ke..
takpelah aku doakan yg terbaik utk idzwan!

5 comments:

Dr Iwan said...

salam..adakh benar ini dr izu????x mngkin seorg dr berimej cm2...

aincyclops said...

yup tu la izu.. tak caya kan.. terima la hakikat. yg penting sama2 doakan utk dia.. kita manusia biasa tak lari dari kesilapan.

pencinta kedamaian said...

xpe..
:)

Anonymous said...

betol ke pe yg saya tgk.. subhanaAllah.. sgt2 sedih.. kpd dr idzwan..kembali lah kejaln yg benar.. dr da sgt bejaya.. kembalilah pada Allah.. segalanya belom terlambat...huhu:(..

Anonymous said...

mugkin keadaan sekeliling ni... budak medic memang sikit budak laki.. tak mustahil terikut sikap kewanitaan..