CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 17, 2008

Mutiara TV9

tgk la cite Mutiara kat tv9, isnin-sabtu jam 5.30ptg hingga 6.30ptg.. best la cite tu.. tentang sepasang kembar Mutia & Tiara.. sedey. nak tgk kuat nye sebuah pesahabatan, tgk la cite ni.. lagu tema cite tu pon best Cinta Dalam Hati- Ungu.. mengingatkan aku pada seseorg..
mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa dicintai
tak mengapa bagiku
asal kaupun bahagia dalam hidupmu
dalam hidupmu...
telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku
mencintaimu pun adalah bahagia untukku
bahagia untukku...
kuingin kau tahu diriku disini menanti dirimu
meski kutunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

4 comments:

Anonymous said...

cerita mutira memang bez giler...
tapi susah ar nk cari gambar diorang..
saye nk gambar joy octaviano-bobby tp tak dapat..
camne ek???

Anonymous said...

carila kat google, tapi je nama dia.. ada kot

dea imut said...

hmm.. sye pn ske gak cter tu..
tp sye x jmpe kat youtube.. x ley tgk smule episod2 yg tlepas.. rugi gler..

nor'ain musa said...

waaa... dea imut masuk blog aku la.. hehehehe