CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 11, 2008

Sekalung Perghargaan

Aku nak wish thanks kat semua lecturer yg telah mendidik aku sama ada kat matrikulasi UIA mahupun di UIA Main Campus.Jasa kalian mendidik dan mencurahkan ilmu tak akan aku lupakan.. aku sayang kalian semua dan hanya Allah saja yg dapat membalas jasa kalian. Tiada apa yg mampu aku berikan, hanya doa mengiringi kalian.

Lecturer aku di Matrikulasi UIA PJ (March 2003- Oct 2004)
Mdm Normah Yatiman
Mdm Salina Kassim
Dr Zubaidi Wahyono
Mdm Siti Hajar
Ustaz Yunus
Mdm Hazni

Lecturer aku kat UIA Main Campus (Nov 2004-Nov 2008)
Sir Amirullah Tan
Dr Izyani
Mdm Azizah Kadri
Dr Parid
Dr Yusof Sallem
Sir Razali
Dr Dzuljastri
Dr Jarita Duasa
Dr Hasanudeen
Mdm Asiah Mat Siang
Dr Namanee Djeghem
Sir Eskandar Shah
Dr Zainurin Dahari
Sir Syaifulnizam
Mdm Rosnani Kassim
Sir Hj Zulkifly Baharom
Sir Hasib Difari
Mdm Barizah
Dr Pisal Zainal
Sir Mior
Assc Prof Dr Rafikul Islam
Dr Arif Hassan
Mdm Noraini
Mdm Rozailin
Dr Asyraf Wajdi Hj Dusuki
Dr Izhairi
Mdm Nita Fauzee
Dr Turkhan Ali

*Haaa aku sedih.. ada nama lecturer yg aku tak ingat nama tapi aku ingat muka je..

1 comments:

PHEONIX BANGKIT said...

apa yang kita belajar di universiti bukan setakat pelajaran, tapi sebuah kehidupan...yang mana kita melakarnya sewaktu di sana dan sekarang kita sedang mewarnainya ...apakah kita mewarnainya mengikut apa yang kita lakari..